Saturday, November 6, 2010

Pink

Huhuhu sejak dapat Iris ni mata aku asik nampak kaler pink saja. Sebab apa nampak kaler pink sebab buleh kata hadiah-hadiah yg Iris dapat semuanya kaler pink. Dari baju, kasut. stokin, beg semuanya kaler pink.

Aku ngaku aku bukan peminat kaler pink..too girly pada aku hahaha.. So bila aku mempersoalkan kenapa mesti kaler pink kat cousin-cousin aku yang datang ziarah aku semalam aku sampai kena marah terutamanya si Ma Koya tu. Aku beli tilam doraemon pon kena hahaha.. Nak buat camana tilam Doralin takdok. Bukanlah aku ni tak berkenan lansung dengan kaler pink ada jugak aku rasa sweet je bila aku pandang. Tapi nak beli tu memang payah sebab aku takot kot kot beli sebab scan kata gegirl sekali kuor ada bird camana? Tapi kan dalam pada aku takot tu... masa aku shopping baju Iris aku memang aku tak beli kaler pink tapi baju-baju iris bleh kata semua memang baju gegirl, boy memang tak bleh pakai.. hahaha ntah hapa-hapa aku ni.

Takpelah lepas ni aku belilah baju-baju suor kaler pink.. Bak kata kezen aku muka Iris macam boy skit so nak kasik lembut dia kena pakai pink. Huh...


p/s: motip tulisan pon nak kaler pink?

2 comments:

Unknown said...

ye la... ada ka bagi kaler biru. sikit2 biru ok la, tapi byk biru dari kaler pink. purple pun x de. cam no?
pink karer baru la cute. baru la nmpak girlish. betul ke spelling? hahahaa!

tilam doraemon utk baby girl?! hadooooi! tak menarik langsung hokay!!!
kalau la iris boleh bercakap... mesti dia kata, "what? tilam doraemon? baju biru? ibu aii gegirl ok....

eija said...

hahaha..oklah apa ada kaler ceklat, kaler kuning. lgpon dah tau mesti ramai yg kasik baju kaler pink tu yg x mo beli tu hahaha..
tilan doraemon ok apa? iris nyenyak je tido atas tilam tu tawwww