Thursday, November 25, 2010

Jalan Jalan @JJ

Untuk menenangkan jiwa aku yg agak kaco skang ni..so semalam MNY (malas nak type 'encik suami' dah panjang bebenor, wasting my time u know) bawak aku pi JJ Semban 2. Sangat gumbira hokey..hahaha pdhal bukan aku takde kuor memana. Takdelah jalan jauh-jauh..aku kan tengah pantang so dpt pegi JJ tu kira dah syok sungguh tu hehehe..

Tapi nak menyiapkan si resakse gorgon ni berpeluh-peluh ketiak dibuatnya. Penat berkejar. Nampak tak si resakse gorgon ni lepas mandi dapat pakaikan dia pampers tu dah kira baikler tu. Nak pakai baju suor jenuh berkejor satu umah. Dah dapat tangkap nak kena sorang pegang sorang lagik pakaikan baju dgn suor. Adoilah ceqyan ni. Macam mana maktok dia tak sesak napas hari hari.

Ok...sampai JJ acara pertama ialah makan. Aku blom lunch daaaaa... nak makan apa yer? Nasi? emmm..asik asik nasi. Tanya MNY dia nak makan apa? Lamb chop katanya. Ok....masok foodcourt jelah senang. Banyak pilihan kan.

Inilah aku makan.. Sizzling Mee Black Pepper Chicken. Rasa dia? Aku masak lagik sedap hokay..

Yang ni MNY punya. Sizzling mix grilled. Huh...sampai sudah dia tak offer aku rasa.

Yang ni utk abg ian... nampak mcm nak makan kan? hemmmm...takde maknanya. Dia main je lebih.
Sementara nak tunggu food siap dekat sebotol susu dia abihkan. Mau x kenyang.

Sementara ibu, abah dgn abang makan.. apple nyenyak je tido. Bagos anak ibu. Good girl.

Rasanya takdelah berjalan mana, tapi sedor sedor je dah 7.30pm. Siaplah kena bebel dgn mak nanti. Dok pantang tapi berjalan sampai ke malam. Tak agak-agak kan..
Malam tu amek ubat apple dok buat peel x mo tido. Kejap-kejap nanges. Tapi senornya dia sakit perot. Tapi aku..wajib jugaklah kena marah dengan mak. Padan muka aku.


No comments: