Sunday, November 28, 2010

Berangan



Korang penah berangan tak? Wajib penah. Harusss berangan jadik kaya, berangan badan mcm supermodel. Berangan pakai keta beso. Aku pon biasa gak berangan. Tapi apa kena mengena lagu Creep ni dengan aku punya berangan?

Hemmm...aku kadang busan2 tu aku berdiri depan cermin, aku berangan tengah jamming lagu ni. Penuh perasaan gitu aku nyanyi. Ala ala diiringi live band kununnya.

Tapi dah lama aku tak buat keja cam gitu. Mungkin sebab faktor dah jadik mak budak ni kot. Jadi kenalah aku renti2kan angan2 yg tak pekdah ala ala perasan tu.

Sekian tima kaseh.

p/s:best woooo lagu ni.

2 comments:

Unknown said...

tak de makna nya dah beranak pinak nk jamming2 tau. terbukak jahit baru tau. kahkahkahkah!

eija said...

hahaha tak bleh ker? buleh jerk.. doktor jahit kuat ni buleh lagik nak lompat2 headbanging.