Tuesday, July 20, 2010

Bila kerajinan melanda.

Ahad lepas maksu aku buat kenduri cukur jambul dan besday untuk Zarith dgn Yaya. Aku plak tetiba saja datang rajin ditambah dengan tekak yg senornya teringin so aku buatlah carrot kek. Ni teringin sebab kawan aku si shaz tu ler. Sembang-sembang dengan dia yang diakhiri dengan dia ode satu bijik carrot kek dr aku hahaha..

(ni baru nak masok dlm oven)

Hemmm..selalunya aku guna corn oil saja. Tapi bila dah sampai rumah baru aku perasan corn oil aku tak cukop. Darurat..maka aku campor saja dengan minyak masak biasa. Banyak bahan tambahan yang takde..walnut aku takde, cheese cream aku takde nak buat toppingnya. Rasa macam kureng pulak. Tak lengkap carrot cake aku. Takpelah..buat saja. So di bawah inilah hasilnya.

(ni dah keluar dr oven)

Rasanya? Aku buat opkoslah sedap hahahaha...








4 comments:

shaz said...

wah,,suker. tetibe nama ai kuar!!! ahahahaha..ok buat sedap2 yea puan..

eija said...

akaakakka..ni bodek soh ode lagik tau tu sbb kasik mention nama hahaha

Unknown said...

sodap! tapi kalau ada cream tu lagi sodap!

eija said...

pn oya...kalo nak lagik sodap mehlah ode hahaha