Wednesday, December 24, 2008

Tiba-tiba

Hahahaha...takde apa pon. Tapi aku dah jumpa balik kengakawan lama masa aku skolah rendah dulu kat SRK Jalan Kuantan (2) KL bila masok Facebook. Ramai yang dah kawen dan ada yang baru je kawen.

Bila tengok gambor masing-masing yang dah dewasa yelah umor pon nak masok 30 dah next year aku rasa lucu plak. Teringat muka masing-masing masa zaman hingus meleleh dulu. Hepi sangat bila dapat bersembang dengan diaorang walopon secara virtual je. Tak kisahlah tu. Janji ikatan persahabatan yang dah putus lama terikat balik.

Lawak gila bila aku tengok gambor ni. Gerbangnya rambut aku tp masih tetap comey hahahah. Aku lupa time amek gambor ni untuk apa. Maybe utk persatuan sebab ada senior2 aku. Atau mungkin juga sekadar suka-suka. Agak-agak korang yang mana satu aku? hehehhe...Jangan kutuk lebih-lebih aaaa kalo dapat teka...sebab time ni aku baru darjah 3 ke 4. Cam gitulah.

Yang ni masa rombongan sambil belajar ke Melaka. Time ni darjah 5 kot. Aku ada dalam gambor ni tp nampak kepala je.

Aku tak dapat banyak gambor masa aku skolah rendah dulu. Baru ada 2 keping. Tapi aku rasa seolah-olah gambor-gambor ni amat berharga kat aku. Sebab aku takde gambor masa aku skolah rendah dulu. Takde satu pon dalam simpanan aku. Memang sentimental value gila jadiknya ekekeke. Nanti kalo ada kengkawan lama aku yang sudi scan dan upload gambor. Akan ku tempek lagik.


2 comments:

Anonymous said...

dah lama aku tak masuk sini :(

CS @ Mama AA's said...

best jumpe kwn lame kan?

byk nak cite... huhu