Monday, December 15, 2008

Migrain

Hari ni aku kena migrain lagik. Jumpa DR, dia suggest aku pi check mata sbb lately ni memang aku slalu kena migrain. Alamak....ni yang leceh ni. Aku rasa mata aku clear je lagik. Ataupon faktor umur yang makin meningkat buat aku selalu kena migrain??? Ataupon sebab aku tak cukop tido yang buat aku kena migrain? Ataupon sebab aku dok mengadap pc yang buat aku kena migrain? Banyaknyer ataupon yang nak dijadikan sebab.

Aku rasa aku kena migrain sebab aku tido lambat malam tadi. Melayan Zharif yang tido pukul 2 pagi lepas tu pkl 5 lebih dah bangun balik. Mau tak migrain. Ooo...i miss him so much. Rindu nak dengar dia gelak ketawa. Rindu nak tengok nakal dia. Rindu nak rasa dia pelok aku sambil lentok pala kat bahu aku. Rindu nak ceom ngan gomol-gomol dia. Really really miss him. Bilalah ibu dapat bawak adik dok dengan ibu? Sabar yer sayang nanti ibu bawak adik dok dengan ibu and abah.


p/s : kepala ibu maseh sakitlah adik. tapi esok ibu dah dapat mc. yahooooooooooo..


1 comment:

zealvia said...

ieja....ko dah sihat ke?...ni nak bagitau hang 17 Jan 2009 ni gathering jom join!