Monday, November 24, 2008

"Kenduri kawen 'Anak' 2nd Nov 2008"

2nd Nov lepas kenduri kawen kezen lelaki aku. Kitaorg panggey dia 'anak'. Tak tau kenapa nickname dia jadik 'anak' tp yg aku tau mmg itu panggilan utk dia dr dulu lagik. Last aku jumpa dia masa pi beraya kat umah wa' kat sungkai ada aku tanya dia. "Nak..agak2 relevan lagik tak nak panggey 'anak' tu?" Gelak besor member. Yelah time tu dia tengah menjemput dtg kenduri kawen dia. Dah nak kawen tp nickname maseh 'anak' ekekekek.

Ni gambor sepupu sepapat, anak-anak buah aku bersama pengantin. Ramai tak? Masih kurang ramai lagik sebab ada yang takdak dalam gambor ni sebab tak dapat datang.



Yang ni pulak gambor pengantin dengan mak bapak dan jugak mak dan pak menakan. Adik beradik mak aku 8 orang. Semuanya masih ada lagik. :).


Perkara wajib. Bila ada sesapa pegang kamera nak tangkap gambor berebot semuanya nak masok dalam gambor skali. Cuba teka aku yang mana satu?


Zharif dengan mak menakan dia. Tp yg big boy sorang tu dua pupu Zharif. Dari kiri Adam, Mama Uya, Mama Eina, Zharif n' Mama Eijan.


Ni anak buah aku iaitu anak adik aku. Peace bang long peace. Tadak pesen lain kalo tangakp gambor mesti nak tunjuk peace.


Ni pulak adik beradik pengantin dan anak menakan dia. Cuba tengok baby boy dua org tu. Kak ipar dan adik ipar pakat nak pakaikan baju baby diaorg sama pesen..heheheh.



Eqal, Ida, Kak Long n' Maksu.


Kak long dengan mak ngah tengah siapkan meja pengantin.

Dan yang ini jeng jeng jeng......


Muehehe...sapa lagik kalo tak buahati pengarang jantung aku. Zharif a.k.a cekyan. Yang inteprame kat blakang tu mak sedara dia yg tengah layan tido sambey tidokan anak.

Yang nyatanya kenduri-kenduri ni memang ditunggu-tunggu. Time tu semua berkumpul. Walopon masing-masing duduk dekat tapi jarang-jarang jumpa. Coming soon weekend ni 29hb kenduri kawen tuty plak. Mana aku nak cari baju kaler merah putih nak masok dlm tema nanti?

No comments: