Tuesday, September 2, 2008

Sejak Bergelar ibu..


Ahad lepas aku ke Ikano..aku tuju ke BO dulu. Carik romper utk Zharif. Sikit punyer lama aku membelek dalam BO tu aku beli 2 pasang je untuk Zharif..hahahaha. Nasiblah jugak aku beli jeans utk mimie dgn kakak kira time nak bayor tu banyakler barang. Dah keluor dr BO aku singgah Padini kat seblah BO tu. Ada ler selai baju yg aku berkenan. Aku tunjuk kat pakcik dia kata ok. Tapi aku belek punyer belek..sudahnya aku letak balik.


Pakcik dah tunggu kat Starbuck dgn Zharif. Bila aku datang kat dia dgn tangan kosong dia tanya mana baju aku beli? Aku gelak2 kata tak best. Dia bising dah kasik duit tp aku tak beli jugak baju untuk aku. Jawapan aku...tunggu aku kurus dulu. Dah kurus nanti baru aku shopping baju aku. Pakcik sambung "ya sangatlah tu"...kui..kui...kui...

Ntahler memang sejak jadik ibu ni...priority bila aku bershopping haruslah utk Zharif dulu. Sedangkan bila dapat gaji aku cakap aku nak beli baju utk aku. Nak beli sesuatu utk merewardkan diri aku lepas penat bekerja. Tapi...nan ado. Balik-balik Zharif yang dapat baju baru..hahahaha. Bila pakcik bising aku cakap last utk bulan ni soping utk Zharif. Huhuhu...cakap hanya tinggal cakap jelah. Tau-tau ada je.

Sebenarnya...satu kepuasan bila aku dapat belikan sesuatu utk Zharif walopon harganya tak seberapa. Dan aku tau ramai ibu-ibu kat luor sana yg sama mcm aku. :P

No comments: