Wednesday, June 3, 2015

WHAT IS THE BECAUSE???

Ahahahahahaha… ada ANONYMUS komen kat entry aku yang sebelum ni. Katanya padanlah aku tak menaip dalam English sebab bahasa melayu aku pon out katanya.. Ok ni aku translate sesuka aku dari komen dia yang dalam English tu.

Nak sentap ke tak? Nak sentap ke tak? Jujurnya aku nak cakap sentap jugaklah dalam 10 saat pertama  tapi lepas whatsapp dengan sorang kawan terus jadi bahan gelak ketawa. Haiyooooo ini blog maaaa.. sukati tuan punya bloglah nak menaip broken malay ka broken jawa ka broken minang ka? Hang sakit tang mana? 


Tak sangka aku blog sendu aku ni  pon ada anon nak komen gitu. Cam ginilah kalo nak perfect English pi lah baca The Star ka, NST ka, The Sun ka takpon pi ja masok blog laki aku. Kalo masok blog aku memang akan dapat broken malay, broken utagha dan sebagainya.  

Kekdahnya aku terima manusia ni memang ada jenis yang suka mengira dosa orang lain, yang suka memperlecehkan orang lain. Betul kata laki aku, keyboard warrior memang ramai skang ni. Mesti anon tu rasa bangga sangat dia dapat komen gitu kat aku hahahaa... cheh


Dah.. aku nak buat keja balik. Btw.. terima kasih jugak pada anon yg komen broken malay aku dapat jugak aku idea nak updet blog hari ni. 

1 comment:

Anonymous said...

http://keyboard0warrior.blogspot.com/2015/06/the-10th-of-june.html